Вчитель як репетитор: новий формат навчання у Броварах

 Надмірне навантаження на вчителів та переповнені класи – основна проблема якісної освіти. Великі групи не дозволяють вчителю проводити заняття продуктивно. Не багато закладів можуть дозволити собі формувати зручні умови для викладачів і школярів. Сучасні проблеми потребують сучасних рішень – міні-класи, які дозволять вчителю в рамках навчання виконувати роль репетитора. Тобто індивідуально приділяти увагу кожному.

 Більш детально про новий формат навчання.

 Це відносно нова тенденція в українських закладах освіти. Таким шляхом пішов броварський ліцей «Перспектива». Сьогодні там невеликі класи, в яких один вчитель викладає лише одну дисципліну. Для кращого розуміння необхідності підходу вчитель-репетитор розглянемо переваги: 

  • Міні-класи по 8-10 осіб – як наслідок формату вчитель-репетитор.  Умови дозволяють викладачу максимально концентрувати увагу дітей на інформації. У рамках навчання в невеликих групах викладач залишає більше часу на окрему співпрацю з кожним.
  • Індивідуальний план. Важливий аспект формату, адже викладач складає індивідуальну програму навчання для кожного ліцеїста, враховуючи його здібності та інтереси. Зрозуміло, що хтось швидше навчається, більше полюбляє математику чи літературу. Тоді вчитель математики чи літератури на своїй дисципліні дає дитині навантаження таким учням трішки більше.
  • Комфорт та увага. Основою є взаємоповага один до одного. Формат вчитель-репетитор створює умови для максимальної довіри та відчуття комфорту дітей поряд з викладачами. Учні можуть відкрито висловлювати свої думки, вчяться уважності та не мають страху комунікації з викладачами, відчуваючи себе впевнено у невеликих групах.
  • Одна дисципліна на викладача. У закладі один вчитель викладає один предмет. Це позитивно впливає на кількість приділеного йому часу. Викладач має можливість і ресурс аби сформувати план цікавих занять та слідкувати за індивідуальним планом учнів.  

Формат роботи вчителя у невеликих групах може бути більш ефективним. Кожен учень отримує індивідуальний підхід, достатній рівень уваги до нього та допомогу на всіх етапах. Понад того, цікаві заняття, достатній рівень комунікації на них заохочують ліцеїстів до поглиблення у матеріал.

Поділитись на Google Plus

Автор Редактор darnytskyi.com.ua

0 коментарі:

Дописати коментар